Rengøring siden 1993​

PERSONALEPOLITIK OG ARBEJDSMILJØPOLITIK

Personalepolitik

Den generelle personalepolitik i Dan Ren Service A/S er, at vi naturligvis ansætter og aflønner personalet i henhold til gældende overenskomst. En del af personalepolitikken er også, at vi tilbyder relevante kurser i AMU regi, og at vi sørger for, at personalet har de bedste redskaber til løsning af opgaverne og ved brug af beskyttelsesudstyr, som er relevant i henhold til Arbejdstilsynets bestemmelser.

Ved ansættelsen bliver man medlem af Dan Ren Services personaleforening, som afholder forskellige arrangementer for de ansatte.

Arbejdsmiljøpolitik

Dan Ren Service lægger meget vægt på, at vi bruger miljøvenlige produkter, og at vore medarbejdere har det fornødne udstyr tilpasset den enkeltes individuelle behov f.eks. ved brug af indstillelige redskaber, handsker og evt. beskyttelsesudstyr, hvor dette måtte være påkrævet.

​Vi instruerer personalet i de rette arbejdsstillinger og skånsomme rengøringssystemer.

På de enkelte arbejdspladser satser vi på at leve op til Arbejdstilsynets forskrifter.

​Arbejdstilsynets grønne smiley Datablade på de enkelte produkter, rengøringsinstrukser og arbejdsplaner forefindes på pladsen.

Overenskomsforhold

Serviceoverenskomsten mellem DI Overenskomst II 3F Privat Rengøring, Service og Restauration.​

​Tlf. 70 70 13 43

CVR: ​21778591